Internacionals / Internacionales / Internationals

Internet: Creatively Unveiling Discrimination. Aquest projecte té en consideració com les xarxes socials constitueixen una forma poderosa d’aprenentatge no formal i reconeix que la gent jove en particular té un repte en la detecció dels continguts racistes que hi ha a la xarxa. El projecte I:CUD pretén dotar d’una guia als membres de les comunitats més vulnerables i que estan més exposats a la discriminació així com també a totes les persones i entitats que estan disposades a actuar contra aquestes conductes. REF. JUST/2011/FRC/AG/2638 

http://digitaldiscrimination.eu/conference/

LOGO ICUD 2014

Equality – Strengthening Women Leadership in Latin American HEIs and Society. Equality és un dels projectes seleccionats pel programa europeu ALFA de cooperació entre institucions d’educació superior de la Unió Europea i Amèrica Llatina, que contribueix al desenvolupament econòmic i social de l’Amèrica Llatina. El projecte es proposa reforçar les polítiques d’igualtat de gènere a les universitats, especialment les llatinoamericanes, a través de les bones pràctiques en matèria d’igualtat que les universitats de la Unió Europea participants aporten al projecte. REF. DCI-ALA/19.09.01/11/21526/279-455/ALFA III(2011)-132

Mòdul Jean Monnet European Integration and Gender. El Programa Jean Monnet té per objectiu fomentar l’educació, la recerca i la reflexió en àrees relacionades amb la integració europea en universitats d’arreu del món. El mòdul que s’imparteix a la Universitat Rovira i Virgili analitza la legislació i la jurisprudència més recent, així com també les iniciatives polítiques europees en matèria d’igualtat per respondre a les necessitats actuals. REF. 200698-LLP-1-2011-1-ES-AJM-MO

Social class, gender, participation and lifelong learning. El projecte GLAS compara, desenvolupa i difon millores pràctiques en matèria de formació continuada. De fet, l’actual crisi econòmica global fa que les estratègies de formació permanent siguin crucials per a l’ocupació, el desenvolupament i la inclusió social a Europa, ja que moltes persones de nivell socioeducatiu baix, i en particular les dones, es troben en situacions cada vegada més desfavorables. La pèrdua de talent i potencial en molts dels ciutadans d’Europa no és desitjable, com tampoc ho és el manteniment de molts sistemes educatius que fallen a l’hora de donar respostes efectives a l’aprenentatge continuat. REF. 517853-LLP-1-2011-1-UK-ERASMUS-ESIN

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s